blog

17.02.2019

Jak i ile skakać na trampolinie, żeby schudnąć?

Jak i ile skakać na trampolinie, żeby schudnąć?

Wydawać by się mogło, że skoki na trampolinie są zarezerwowane tylko dla dzieci. Otóż nie! Jest to świetna zabawa również dla dorosłych. Bardzo dużym plusem aktywności na trampolinach jest fakt, że to szybki, łatwy i przyjemny sposób na zrzucenie kilku a nawet kilkunastu kilogramów! Ćwiczenia na trampolinach pobudzają krążenie i przyspieszają metabolizm, a co za tym idzie – boczki idą w bok! 😊

Ćwiczenia na trampolinach nie są zarezerwowane tylko dla pań, do takiej aktywności zapraszamy również panów!
Proste skakanie na trampolinie może dać twojemu ciału więcej korzyści niż by się mogło wydawać! Po takim treningu poziom endorfin wzrośnie do maksimum!
Godzinny trening na trampolinach pozwala spalić nawet do 1000 kalorii!

Ćwiczenia ujędrniają pośladki, wzmacniają mięśnie brzucha oraz rzeźbią nogi.
Podnoszą wydolność organizmu, a przy tym sprawiają nie lada frajdę.
Dodatkowo skakanie na trampolinie rozwija koordynację ruchową i jest świetnym sposobem na spędzenie wolnego czasu dla całej rodziny.

Jak ćwiczyć, jak skakać na trampolinie żeby schudnąć?

Oto kilka propozycji ćwiczeń odchudzających na trampolinie:

1. Proste skoki – jak najwyżej do góry
2. Bieg w miejscu – bieg w miejscu
3. Pięty o pośladki
4. Pajacyki
5. Skok z wykopem – gdy jesteśmy w powietrzu staramy się kopnąć powietrze, raz jedną raz druga nogą
6. Bieg w miejscu z podnoszeniem kolan jak najwyżej
7. Bieg w miejscu z piętami uderzającymi o pośladki.
8. Podskoki z upadkiem na kolana i ponownym odbiciem do pozycji stojącej
9. Podskoki z lądowaniem na pośladkach i ponownym odbiciem do góry, wspomagając się rękami
10. Rozciąganie – wyskakując w powietrze próbujemy się rozciągnąć tak jak robimy to o poranku leżąc w łóżku
11. Skłon w wyskoku – podskakując próbujemy dłońmi chwycić się za palce stóp
12. Łokieć do kolana – przy każdym wyskoku staramy się złączyć przeciwległe kolano z łokciem
13. Podskoki na czworakach – teraz klękamy na trampolinie, ręce kładziemy z przodu opierając się na całych dłoniach, a następnie odbijamy się od trampoliny
14. Swobodne skakanie – skacz swobodnie po całej trampolinie przez 10 minut, zwiększając tempo skakania co 2 minuty.

Więc jeżeli znudziły Ci się zwykłe treningi i chcesz spróbować czegoś zupełnie nowego to skakanie na trampolinach jest tym czego potrzebujesz!

cookie

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

close